May 22, 2011

Surat cinta utk awk

Salam sayang

dah lama bnda ni siap tp mayuuu nk kasik hikhik

Dear

Dah lama rasanya saya tak tulis pasal awak kat sini,then hari ni dengan hati berbunga-bunga nyerr..saya nk coretkan satu surat untuk awak. Eh surat,kenape tak tulis je dalam msj ke kertas ke ape [?] kan huhuhu sebab saya saje nk suruh awak rajin godek belog saya ni skit kihkih alang-alang berukband tuh dah boleh hidop kan. Sekarang ni kita berjauhan kan sayang..then akan berjauhan selama 2 bulan lg. Tapi effect berjauhan dengan awak bagi saya kan kuat sangat. Makin hari makin rindu sangat kat awak,ini yang saya suka..sms & phone call jer penghubung kita,tp sejak berukband dah hidop..skype lah penghubung kita hari-hari kan. Awak awak,saya nak cakap something..before ni kita selalu sangat bertekak siang malam kan,itu tak kena ini tak kena..saya tak suka suma tu,sebab tu la penyebab emosi saya tak stabil kadang-kadang. Tapi bila sejak-sejak ni saya dah mula nampak keakraban kita kembali balik,sebabnya kita masing-masing dah faham cinta jarak jauh ni..banyak halangan dan banyak pengorbanan yang harus di lakukan kan. So saya harap sangat-sangat suma ni hanya bukan hangat-hangat[....]  jerrr,klu bleh biar lah sampai bila-bila eh.

Kat atas tu  pic diary untuk awak,dah lama benda tu siap. Cuma saya malu-malu nak kasi kat awak,tertanya-tanya jugak awak suka ke [?] kang awak kata saya ni poyos jer [?]..tp kan saya tetap nak kasik kat awak jugak wlau ape pon awak nak kata nanti hikhik pk -ve jer banyak saya ni kan. Nanti saya balik penang,tlg ingatkan saya yea sayang..,almaklumla saya ni pelupa sikit sighhhhh. Dah lah,saya tak pandai nak karang ayat sangat sebenarnya ni,tulis ape yang terbuku dalam hati jer. Btw ape yang saya tulis kat atas tu,juz for u sayang . Akhir bebelan dari saya ;

We were given: Two hand to hold. Two legs to walk. Two eyes to see. Two ears to listen..But why only one heart [?] Because the other was given to someone else. For us to find...then someone tu adalah awak Mohd Firdaus B. Ahmad. Lots Of  Love .

19 comments:

  1. awwwwwww. sweeet nyaaa diaaaa. hehe

    ReplyDelete
  2. sweetnye korang. smoga kekal. :)

    ReplyDelete
  3. soooo sweeeeeet giler! hope both of u happy together2 :) hiks

    ReplyDelete
  4. manis macam gule3 la fyka nih. :)

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap