May 26, 2011

10 Things

Salam sayang
After dok baca-baca kesayangan aku huda luna & sis rara sal 10 things ni. tetibe rasa nak buat lah,nak buat lah sambil curik copy paste note tu kat draft hikhik. Interesting jugak mendalah ni,dr aku xde ape nk update,leh gak up entry ni. Ingat nk mula malam ni jugak,tp aku penat aku pnat sgt2 dah ni ngan Amalan kejuruteraan yg aku kena attend tu. Gilaaaaa..hari-hari dr pg ke petang. Dah kurus,makin kurus dan lagi kurus aku taw dak. Ouhhh sebelom aku terlupa,nak cakap sal tempah header or design blog. Aku stop dlu order takat ni,sebab xmampu dah teruskan lg. Mmg xsempat aku nak siapkan order2 tuh. Tak dapat nk siapkan dgn kadar segera,kadang-kadang tu makan masa seminggu. Takde masa,abes klas letih balik bersihkan badan on9 sampai xbmaya langsung then trus tdo.Idea nk edit pon dah tahap zero dah. Tp bg yang dah order aku cuba proceed order korang siapkan secepat yg mungkin ea. soriiii. Kat bawah ni antara cabaran-cabaran 10 things; -

day one : 10 things about you
day two : 10 things you love
day three : 10 things you hate
day four : 10 things you want to say to one person
day five : 10 wishes
day six : 10 items you can’t live without
day seven : 10 important people
day eight : 10 of your favourite songs
day nine : 10 ways to win your heart
day ten : 10 final words

1 comment:

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap