April 13, 2011

Cabaran 30 Hari VCO inspirasi by Ayun

Salam sayang



Entry ni dihasilkan after tertarik dengan entry dari Ayun mengenai Cabaran 30 Hari VCO. Yea,saya salah sorang pengguna VCO Softgel. Aceli saya baru amalkan VCO ni seminggu, okei sekarang ni memang dah ramai menggunakan VCO ni kan. Saya mula-mula kenal pon dari blog IRINE,masa tu mmg rasa takot2 jer nk cuba..produk baru kan. Suma bermula dari classmate saya liya,dia terlebih dahulu nk cuba guna VCO ni. So saya amek keputusan untuk tgk dlu keberkesanan kat liya. Then after 2week,seriusly mmg nampak perubahan yang agak ketara dimana kulit muka liya semakin lembut dan gebu. Parut jerawat pon dah mula hilang,kitaran haid pon katanya dah semakin stabil.

Saya yakinkan diri untuk mencuba dan dapatkan stock VCO ni dari classmate saya sendiri dengan harga RM39.90, Mmg harga sama jer cuma beza postage je nnt. Alhamdulillah,setelah seminggu saya amalkan tanpa skip hari..ada beberapa perubahan yg dah saya alami antaranya..

-Kulit muka saya yg dulunya ada bintik-bintik hitam & parut jerawat dah mula berkurangan.
-Kulit muka semakin halus
-After bangun tdo,yg dulunya muka saya ni dah macam disapu ngan minyak tapi sekarang dah xberminyak.
-Tido pon xsusah,bangun pon xsusah..xrasa malas nk bangun.

Ni antara yg dah saya alami,maklumla baru seminggu jer guna. Ikotkan nk letak pic perbezaan kat saya tapi pic yg saya ni takde lagi. Insyaallah Mggu ke-2 nanti saya cuba tunjukkan perbezaan lain plak. So bagi yang baru nk cuba,bleh la dapatkan stock VCO dekat:-



UPDATE:-
-If nak tau lebih lanjut mengenai VCO softgel ni bleh la tgk kat blog AYUN & IRINE.
-Ingat,saya xjamin benda ni berkesan 100%..juz ikot kepada diri anda sendiri samaada produk ni sesuai atau tidak dengan anda..
-Perkara di atas adalah pengalaman saya sendiri.

2 comments:

  1. wahh menarik..

    dtg nk jemput join lucky draw.. if sudi..

    http://miszydian.blogspot.com/2011/04/dayana-az-dan-miszy-dian-buat-lucky.html :)

    ReplyDelete
  2. wow seyes ke ni?sume tu leh ilang eh/nk try lah.

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap