December 28, 2010

Coretan² 2010


Salam sayang
ari ni dah 28 dis 2010,ada lg 3 ari je kita nak melangkah ke taun 2011 kan. Btw bila saja baca-baca balik coretan 2009 dulu seronok jer,hurm. Then bila nk coretkan kenangan 2010 ni plak,mcm-mcm prasaan bermain dlm benak fikiran saya ni. Suka duka suma ada..hidop dah mcm kelam pon ade,rasa mcm nk cepat-cepat ke tahun 2011. Biar suma kenangan tu hapus trus,dah xbleh nk igt dah. Makin di ingat makin sakit,makin banyak air mata di bazirkan. Erm berbeza sangat dengan taun lepas,hidop saya lebih ceria. Btol kata pepatah,hidup kita ni mcm roda,kadang-kadan kat atas dan kadang-kadang tu kat bawah. Tapi tu la kan,bila nk hadapi suma ni,cukup perit. Perlukan fizikan n mental yg kuat bru bleh harungi suma tu. Hope tahun 2011 yang bakal datang ni membawa seribu sinar dalam hidup kita..so teruskan dengan coretan 2010 saya..

Me: alhamdulillah sangat² coz allah s.w.t still bagi lg peluang untuk saya merasa tahun 2010. Dengan apa yg menimpa saya sepanjang taun ni,suma saya sematkan dalam hati sebagai ujian yang maha esa kepada hambanya. Buang yang keroh,ambil yang jernih kan...

Family: Tahun ni xbanyak benda yang berlaku dalam family saya,suma still macam biasa jugak. Cuma hepi tgk perkembangan 3 anak sedara aku yg masing-masing dah genap setahun haha. Paling besh bila dapat tgk dorang bleh merangkak sama-sama,bleh berjalan pon sama-sama. Klu 3 skali datang rumah saya ni,mmg pening la di buatnya. Habis seluruh rumah depa keliling haha. 

Cinta: Alamak..part ni la yang paling lemah nk saya coretkan. Hurm..di telan mati mak,di luah mati bapak. Tu yang saya dapat ungkap kan,xnak tulis panjang bab ni. Kang makin byk T__T meleleh,biar la benda dah terjadi. Then saya sendiri pon tatau la keputusan terakhir yang saya buat ni bleh bahagiakan saya,segalanya hanya mampu berserah je la.

Pelajaran : = ) ...Alhamdulillah,bab pelajaran plak. Saya bersyukur sangat coz dapat sambung trus,mmg xdisangka-sangka coz awalnya saya xdapat. Tp yang beshnya saya dapat tawaran sambung blaja trus sama dengan saya dapat keje. 2 keputusan yang harus saya buat, hope keputusan yang saya pilih ni adalah btol. Wlupon result utk 1st sem ni agak mendukacitakan saya,biar la suma ni bukak mata saya utk lebih peka. Degree dah xsama mcm dip dlu,dah xbleh main-main mcm dlu. 

K la takat ni je la yg saya dapat huraikan liku-liku hidup saya 2010..Hope segalanya will be okayh!!

SELAMAT DATANG 2011

14 comments:

  1. supaya tahun 2011 akan lebih bermakna dalam hidup kamu.

    ReplyDelete
  2. kenappa dengan cinta tue? sedih jep :\

    sorry busybody HIHI

    ReplyDelete
  3. @cimut munniey :)heee sape yg ada baca enty be4 ni tau la..

    ReplyDelete
  4. kesian fyka. em. xpela. semua nya ada hikmah kan? btw, x sabar tggu 2011 ! heee :)

    ReplyDelete
  5. hehe cepat je mase blalu kan. eheh
    nice blog akak :))

    ReplyDelete
  6. beshnye kamu dpt futher study .
    takpe sayam .
    try da besh fer next sem otey ?
    gunekan peluang yg ade :)

    selamat tahun baru jugak sayam .
    nice to know u too .
    biler nak datinggg ??? heee ~

    ReplyDelete
  7. @lassiegewdixalhamdulillah,berkat doa mak abah...hope sem lepas ni dpt go on blik mcm dlu...weee thanks syg...jom2..

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap