December 28, 2009

coretan² 2009

da xlma kan kita nk melangkah ke taun 2010,cepat sungguh. taun ni aku alhamdulillah xde sebarang masalah yg menimpa kehidupan aku,alhamdulillah dgn berkat doa mak abah aku semuanya berjalan lancar. so utk entry kali neyh aku nk coretkan skit kenangan sepanjang taun 2009.


me: alhamdulillah,taun 2009 kehidupan aku pnoh warna warni. thanx to all sbb wat aku hepi sesangat. btw xbley sronok sgt btol x,mcm² bley jd nnt kan. taun ni jugak menginjak la umo aku ke alam dewasa 20'an da pon. manyak benda yg mengajar aku supaya lebih matang wat keputusan. tade mcm dulu dah, bertindak ikot suka tanpa pk panjang.

family: walawei,taun ni 2009 ni sejarah bg family aku sbb kitorang dpt ahli family bru bkn 1 or 2 tp 3 skali gus babe. aku aku ni merancang agaknya,ngehehe. taun ni jugak mak abah aku dpt pg tanah suci mekkah,tu la harapan dowang dr dulu. so tertunai sudah impiannya. && then depa pon da slamat balik dah. amin,suma berjalan lancar.

cinta: haaa,taun ni genap kitorang couple setahun. d mana kitorang mula declare 17 March 2008, sampai skrang alhamdulillah dia la satu² nya lelaki yg dpt tambat ati aku ni. dia jugak satu² lelaki yg dpt kekal lama lam ati aku. byk kenangan pahit manis sepanjang perhubungan kami ni, dr muncul org ke3 yg ntah ape² punya sasau. penah kitorang hampir terputus dek sowang pompuan ngaku sakit ape ntah && then suh aku lepaskan dye. tu la pengalaman pahit bg aku utk lepaskan dye. seb bek la aku kuat semangat skit & dpt pertahankan hubungan kami ni.


pelajaran: sem 4 & sem5 berjalan ngan lancar jugak. sem4 aku dpt habiskan LI[latihan industri] dgn sempurnanya tanpa apa² mslh pon, wlupon ckup penat utk melakukan suma tu. sem5 lak sem plg sibuk aku ase, ngan byk killer subjek. tambah plak ngan mini projek line follower yg bg aku agak mencabar jugak. tp suma tu xpatahkan semangat aku utk capai matlamat aku && bukti kat family² aku yg aku bley bjaya.


rakan: thanx sgt² kat kowang wei, dlu aku xde kwn² yg amik berat cam korang. tp skunk aku da rasa suma tu,aku da tau ape erti sahabat. susah sng kita tpp bsma kan,gaduh tu usah d kata la perkara biasa. masam muka tu pon suma asam garam sahabat kan. lg 1 aku nk berterima kasih sgt² kt kwn² cyber aku. taun ni bwu aku xtif dlm dunia cyber ni && ramai gak aku dpt kwn. byknye mmg xterkira la. dr rakan friendster, myspace && facebook. plg besh rakan² blogger yg byk berkongsi pndapat.
k la takat ni saje yg dpt aku huraikan sepanjang 2009 dalam hidup aku.
.hendak seribu daya.
.xhendak seribu dalih.
.LOVE all. TRUST few. do WRONG to no one.


.babai 2009.

No comments:

Post a Comment

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap