January 21, 2011

Undian top 3 blog TERKEMAS

Salam sayang

Fuhhh fuhh,masih dlm keadaan tergezut lg nih..gelabah semacam jer. Syukur alhamdulillah,balik dr kelas dgn penatnya td di ubati dgn berita yg mmg wat aku tersenyum sampai tinge r. Akhirnya keputusan top 10 blog terkemas yg di anjurkan oleh HANNA & FIZA dah kluar. Blog aku salah satu yg tersenarai..



Then memerlukan undian untuk mencari top3 blog terkemas pulak,so kat sini aku juz nk promot n nak tarik undian dari ampa utk ampa undi blog yg ampa rasa tersangat la kemas. Tp kat sini aku tak nak paksa untuk ampa undi blog aku,ampa juz judge sendiri la blog mana yang ampa rasa kemas k. UNDIAN ADALAH RAHSIA kan. Undian di buka sekarang sehinggalah 31 Jan 2011 jam 11 malam.

Klik 
untuk melakukan undian 

 

Cara-cara nak undi
1. VIEW dahulu blog yg tersenarai,then korang judge..
2. PILIH dengan tepat berdasarkan penilaian anda sendiri
3.TICK dekat blog yg korang pilih
4. Then tekan VOTE 




Terakhir,ucapan dari aku..thanks to hanna n fiza coz menyenaraikan sis dalam golongan top10 blog terkemas. Fuhhh mmg xdisangka langsung,ramai kot saingan blog terkemas.