September 2, 2009

berbuka bersama...?

yessshhhh!!!!
mood waiting suprise today dr my sygs terjwb akhirnya..
sblm tuh,mohdBONCIT maceh byk2 la sbb kejutkan baby ngan kejutan neyh..
serius xtpk lnsg asalnya,da mcm2 klu dye kasi...
tabley nk pickup lg,ayooomaaa...
nk tau ape suprise sgtnya???
ahhhhhaaa...berbuka pose wif family mohdBONCIT..
sementelah sekian yg agak lama setaun jagung xpat jmpa mak dye..
akhirnya aku pat jmpa lg...
makcik[bakal mak],pika wendu makcik!!!
hehehe...
kali neyh mmg aku janggal gile,sbbnya sblm neyh aku slalu jmpa mak & abah dye je..
skali bg,hamek kau..
berbuka ngan akk,abg & akk ipar dye..
adushhh!!segan gila...
tp an,neyh la menda yg sblm neyh aku xpnh rsa..
dpt lyanan tip top,beshhh ohhh..
family dye suma sporting moting...
yg beshnya lg,mak dye sempat masakkan lok pebret aku[SAMBAI PETAI]..
walaweyh,sedopppp..ehekss!!
maceh mak,eh macik...
hehehe...

disini aku ade sertakan beberapa cebisan gambaq:

sila oh sila
tasuka bley blah


mak mohdBONCIT wif sicomel

permata ati aku & piduih
FATIN NUR FARISYA


Muka tasabaq nk bukak posa..
bila nk jd 1 pamily??doa2kan yeaa..



No comments:

Post a Comment

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap