September 4, 2009

final DESTINATION

semekom!!
sapa da tgk cita kat bwh ni???
besh an..[bkn nk bangga ngan cite luar,tp mmg benar]
aku tamau cita panjang pasai movie neyh..
nk wat kesimpulan ja...
okayh,aku trkilan skit sbb aku trlewat msok panggung 5mnit..
tatau permulaan dia cena...
yg aku sempat tgk tyme dowang kat stadium perlumbaan keta dah...
aku nasihatkan awal2,sape2 yg ade sakit jantung ke ape..
&& plg penting yg geli ngan drh tu mcm aku neyh...
jgn la tgk,kang korang pitam lam 2 gak..
aku neyh seb bek la sentiasa totop mata time aksi2 yg mengerikan..
serius babe,gila ahh cita neyh...
tnjuk real2 nye kematian d akibatkan kemalangan yg amat2 lah mengerikan[amat2 dasat]..
tema utama cita neyh DEJAVU @ klu da nk sampai ajal xkemana..
wlupon dowang terselamat dalam kemalangan yg amat dasyat..
kematian ttp menunggu juga..
kira cite neyh ley bwk insaf gak la..
tarugi tgk cuma mengerikan,real hancur bdn,real putus segalanya..
haiyoooo!!!soknya aku da talalu dah nk mkn..
akhir skali jgn la bwk mkn sedap2!!
kang la2 tu ampa luah balik..



besh!!!!

muka tasabaq nk mkn
seketoi ja dpt...
matPIDUIH bedai 3ketoi!!

suka tgk!!!tasuka layan..

No comments:

Post a Comment

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap