August 31, 2009

sabaqFYKAsabaq

yesh2 akhirnya..
setelah semekian lamanya aku tunggu && menggunakan enset daun aku yg da makin uzur tuh ..
dpt gak memiliki enset idaman aku tuh wlupon xbrape mahal harganya mcm enset VVIP sape2 tuh yg rasa aku ni nk menunjuk..
ni la pestime menggunakan duit hasil titik peluh aku mengAPPLY PTPTN untuk beli nyawa ke2 aku..kakaka[mcm la sblm ni xguna wet tu beli menda alah len]..




[ni bkn enset sbnr aku,gambaq hiasan sahaja]
SEJARAH enset ni
-guna da 3taun
-mengalami mcm2 penyakit yg aku mls nk bwk dia g spital untk diberi rawatan
-xmesra alam[sbb kanji dlm bdn dia xckp,[bluetuit rosak]
-bila terbah[jatuh],dia truih mrajok & amik masa yg ckup lama untuk sedaq[bley on] balik..
-hat ni pon pestime beli sndri..
-dia dulu ada tuan len,mai kat aku truih dia wat prangai]2nd hand]


RED-w580i[orange]
asalnya aku beli enset neyh..
tp cemna ntah,balik tu aku try charge..
dok lam bapa jam aku on..
batery dia still EMPTY-ayoooma,ini dikira aku di sabotaj..
so aku p la kedai tu balik
& jenoh gak r bekelai
last2 dia bg masa seminggu kat aku sbb dia nk p amik hat stok baru..
tggu punya tggu..

w580i white[orange] plak yg aku dpt...
uwaaaaa,tamau..
aku suka hat kaler merah tu ag...
tp tape la,seb bek jenis & harga yg sama..
cuma warna ja len..
sabaq...fyka...sabaq..

agpon mmg besh guna enset neyh..
maklum la aku kan pestime guna enset maju skit neyh..
klu dak dok pkai hat org dah pkai ja..


nk prabeh duit ag..

1 comment:

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap