July 25, 2009

k e m b a l i MEKAR

baju ni ditaja oleh DIRT-TEE clothing
[pic kabur-enset murahan]
ni la 1st tyme aku upload pix aku n piduih kan..haha,bkn pe..sajep nk tnjuk kitorang pkai baju sama je,ngehngeh..jgn mara,tu hobi kitorang okayh..da bepasang2 baju sama kitorang dh miliki..pix ni kitorang snap kat kedai kasut,tyme aku ngah nerai2 nk beli kasut kelas..sesaje menggatalkan bdn diri dpn cermin besar..si BONCIT aku tu naek hangin[sbb tu la muka dye nmpak mcm HULK suda] twos dek melambatkan keadaan,mane x nya nombor d jam digitalnya dah gtaw kul 6.45ptg..haha,so dia kuar kan kat aku ayat2 ni 'sygs oi...da nk maghrib ni,da la manyak brg ag yg kita xg beli'..oyeahhh,dia mara manje tu..suka btol aku dengor nya...yg tu je aku bley cite pon,da mls nk mereng ag panjang2..
tasuka MENIRU,tasuka DITIRU

No comments:

Post a Comment

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap