July 27, 2009

F I N A L report S I A P

alhamdulillah..akhirnya siap jugak report aku,hadoiii gila lah nk buat tu..seb baik la sekali seumoq idop,klu x teterap aku depan lappy aku neyh...sakit jari jemari aku neyh nak naip..hehehe..haaaa,sebenornya aku sakit ati sket neyh..ishhhhh,geram betoi..punya la aku pulun wat report tu semata2 nk siapkan sblm 30 ogos[tarikh antar]..tup tap tup tap...Poli aku kena tutup seminggu dari 27-31 ogos disebabkan penularan wabak influenza A H1N1..so,tarikh antar report di bawa ke tarikh 3 ogos,ayooomaaa...tp xpe aku pon tunda la tarikh aku nk balik umah sewa..asalnya aku nk balik esok sbb membe aku dr johor sampai esok,dye pon tunda tarikh tiket dye ke ari jumaat ni..ape ag aku balik sabtu ni la,ley rehat2 lama ag..ngehehehe...
Balik kpd cite poli aku kena H1N1,hadoi..sape la yg bawak natang tu..bahaya lak tu,aku plak jd takot nk balik poli,asalnya dr bersemangat gile neyh..mane xnya,pasni dpt la jmpa buah ati aku ari2..hehehe...dengar2 cite dekat 20 org jgak la kena dak2 poli aku neyh..ramai tuh,kan xpasal korang kena kuarantin kat spital..xpe2,aku doakan korang cepat2 sembuh yea && bley troskan blajar balik mcm besa kan..yea la,sape la nk blaja sakit2 kan..aminnnn..
k lah,aku nk edit2 jap blog aku yang semakin kusam neyh..xbermaya je aku negoknya..
bye...
tasuka MENIRU,tasuka DITIRU

No comments:

Post a Comment

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap