December 7, 2010

Fashionista Blogshop Part 4 : BATIK VALLEY

Salam sayang readers
Hari ni saya nk review fashionisa Blogshop dari BATIK VALLEY..okayh jom kita tengok ape yang menariknya kat BATIK VALLEY..untuk meyakinkan customer2 baru,saya adakan sesi soal jawab bersama pemilik blogshop ni..okayh,aceli pemilik batik valley ada hadiahkan saya sehelai baju b4 saya wat review nih,honest saya nk cakap kualiti baju sgt memuaskan hati saya then kebetulan saya mmg suka baju jenis mcm 2. So ape lagi..jom la ke:-
FACEBOOK : BATIK VALLEY
1.bila bermulanya anda start bisnes ni??cerita latar belakang blogshop anda..
Hi,fatin start bisnes ni pada 26 February 2010.At first,website BatikValley was owned by my sis in law. Basically Batik Valley menjual kaftan,tudung bawal,dan batik berkualiti tinggi.After a few month,my sis dapat baby,so she’s too busy bekerja dan handle family maka,bersawang rianglah website Batik Valley.Around bulan march,fatin take over dan mula jual shawl.Lepastu tambah pakaian untuk wanita, vintage beg dan tak lama lagi mungkin ada aksesori! 
2.Okayh..dlm bisnes o9 ni byk cabaran kan,so mcm mana anda selesaikan sgala msalah dgn customer?
 Cara terbaik untuk seleasaikan masalah dengan customer adalah dengan sentiasa tanam dalam fikiran yang “Customer Always Right”.Selalunya fatin akan dengar dulu masalah yang customer fatin hadapi,pastu try settle sebaik mungkin tanpa kecilkan hati sapa2.If tak dapat settle sendiri,I usually ask opinion from my family members.
3.Apa yg anda pentingkan di dalam setiap item yg anda pilih..
 Kualiti.Setiap item yang dipilih,fatin akan pastikan kualiti pakaian tu terbaik,selesa dan mestilah up to date :)
100% satisfaction = Low Prices + High Quality
4.Apa pesanan yg anda nak sampaikan kat sini utk meyakinkan customer mengenai BATIK VALLEY ni??
Pasni jangan lupa ye lawat website/fanpage Batik Valley sebab kami menawarkan harga terendah dengan kualiti yang terbaik! You can contact me through norfatinazemi@gmail.com / 0174788504.InsyaAllah,I will assist you nicely.
Sedikit info mengenai Batik Valley:
Berdaftar dengan SSM dibawah syarikat BMP ENTERPRISE (PG0230373-W).Batik Valley di miliki sepenuhnya oleh Norfatin Bt Azemi.Berumur 19 tahun.Currently taking Bachelor (Hons) Human Resource Management di Universiti Tenaga Nasional,Pahang.

Buat pengetahuan customer Batik Valley,we are based in Penang,but fatin usually manage everything from Pahang since fatin study sini.Fatin akan balik Penang sebulan sekali untuk update pakaian baru yang fatin pilih sendiri dari supplier.Pengeposan dan pembungkusan akan dibuat oleh ahli keluarga fatin di Penang.Harap semua puas hati dengan service yang ditawarkan oleh pihak kami sebelum ini dan kami akan cuba memperbaiki dari masa ke semasa.

Lets color your life with Batik Valley!



Untuk yg mencari Puff Military jaket nih,BATIK VALLEY ada mengambil pre-order..dengan harga RM35 sahaja,murah kan. 








Another blogshop klik here -->FASHIONISTA BLOGSHOP
Jualan Preloved --> PRELOVED SALE

2 comments:

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap