December 22, 2010

Contest Cari Ayam

Salam sayang

Atas cabaran LASSIE si rambut gulung bila jadi kusut,saya tabahkan hati kuatkan iman maju ke hadapan sahut jugak akhirnya. Alahhhh kepoci btoi minah ni..cabaran cari ayam ayeem jer tu haa. Ayeem ni la kat-kat nk masok taun baru jugak la dia hilangkan ayam dia..eh ayam dia menghilangkan diri. Tak pasal-pasal kena carik balik an,huahuahua. Penat jugak la saya cuba pusing keliling kampung cari..hanya jumpa bayang-bayang je. Ayamnyer x..so hope bayang-bayang yg saya nampak tu hope btol la ayam ayeem. Klu x siap la ayam tu aku sembelih,menangis xberkokok kang arr...

Jom la sama-sama tlg ayeem carikkan ayam dia,sampai 1 January 2011
Pastu mayb ayeem bela ayam baru kot..hehe choii.




KELABU : A
UNGU :D
OREN :I
HIJAU:M

Ye ntah ke tidak tu btol bayang ayam ayeem nyee haa..

Ayam ayeem menghilangkan diri kerana 
masing-masing merajok bila dapat tau desas desus 2011 ni ayeem nak tambah lagi koleksi ayamnye..xckup ke 4 ekor?(ckup 20 patah perkataan)

Pencabar saya seterusnya :-
sis Intan
Huda Luna
Kata Kilaa

4 comments:

  1. Salam, lama tak singgah sini hehehhe..dah berubah wajah tuuuuu cun sehhh

    ReplyDelete
  2. Ade Contest Baru ni..

    "siapa punya header paling cool"

    nak join tak??


    http://ohhmejuez.blogspot.com/2011/01/contest-siapa-punya-header-paling-cool.html

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap