August 9, 2010

Menyambut Kedatangan Puasa di Perantauan

Salam sayang & Salam Ramadhan yg bakal tiba to all readers..wehuuu,lama lak plak aku tggal blog ni tanpa sebarang update!!eh lama ke..bru aku tau camne kwn² aku si Huda Luna & Sheera tu rasa betapa sibuknya jadi student blik neyh,fuhh bru je 2bulan free dok umah tros dah merasa balik life sebagai student but nek skit taraf jer..tp suasana dah lain,xmacam dlu..tiap² minggu kol abah suh amik,skunk nahh amikkk g sndri stesen bas g cr tiket balik,dah la dekat² 7 or 8 jam camtu perjalanannyer...patah pinggang i babe..

okayh²,back to tajuk asal..Xsabaq rasanya nk posa kan,kali ni aku merasa la posa di perantauan. Slama ni dok tgk kwn² ja kan,sayu je rasa..hurm camne la aku nnt. Klu bab ayaq mata toksah kata pa la,kompem² ari pertama tuh tyme bukak posa aku kol mak abah aku lu..huhu,ni pon akak aku dah kirim Cornflakes Coklat pebret akuh weiii...tingok² betapa rindunyer dia kat aku smpai buatkan utk aku & pos kan...seriusly sejak berjauhan ni bru la aku rasa terlalu rapat sgt ngan family aku,bleh dikatakan ari² diorang kol. Xkira la pg ke petang ke malam ke..kadang² smpai aku dlm klas pn dorang kol,klu xangkat dorang still msj. Almaklumla anak Bongsu lam family,ngeee...so aku amik keputusan mggu ni nak lik Penang,nk bukak pose ngan family..xkira wlupon cuti raya nnt pon bleh lg..Tp xsama macam yg awal² ni,pasti meriah gila..Tiket bas balik raya pon aku dh siap beli,ngehehe..Awal kot bersedia takot kena nek bas lompat,btw aku balik awal sehari dr cuti besa..Gila lah  tarikh lain ade yg dh abeshh pon..padahal lmbat lg...



Tadaaaa,Cornflakes coklat buatan akak aku..kan dah cakap,kitorang 1 family mmg gila mendalah ni..

 

hehe,my new stuff..enset w580i selamat dah dilingkupkan oleh aku sendiri. && then kol nangis² kat abah aku skali trus dapat yg baru..now W508 lak,enset idaman aku..selama ni dok tgk org pkai cun jerr..



interprem pic sndrik lak..

8 comments:

  1. selamat myambut ramadhan al mubarak..

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa jgk.
    tak sabau plak nk raya..adesh! ^^

    p/s:blik elok elok ye sis :)

    ReplyDelete
  3. hi.. terjumpa plak blog ni.nice blog tertarik dengan post pasal fashionista. in fact few of them are already in my bookmark. nak suggest sorang lagi, but then kalau rasa tak sesuai tak pa la.

    check her blog

    http://nurulain8888.blogspot.com/


    feel free to visit my blog too

    http://akumahuprivasi.blogspot.com

    selamat berpuasa.
    tq =)

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap