June 30, 2010

Nuffnang : 4 Blah 2 Mai

Salam 

Ingat lg x i penah cita xlama dlu |eceh|. Pasal MR.N kasi kejutan kat i Nuffnang : 1st Buffered..dia kasi Buff kat i kan,tp disebabkan i xpandai nk control xpandai nak jaga dia gadaikan je buff tu uwaa. Klu 1  2 dlu xpa,ni trus pelan² kayuh dia gadai sampai 4...waaa makan ati maa mcm ni,tp xpe 4 blah 2 mai..i masih dapat kekalkan lg 2buff yg dia kasi,yg Internet Explorer agak lama menetap ngan i yg LG Cookie tu i bru dapat je..i janji i nak jaga depa lek lok hahaha choii..btw skit ari ag i dh bleh cash out nuff i,wlupon juz ckup² syarat je janji i dapat..org cakap pas dah cashout nnt lg cepat jalan..hehe,ye x eh??..


Hahaha,abaikan Bahasa Malaysia yg i gunakan dlm nuff,i ngaku lemah bi..

12 comments:

  1. asal dah cukup 50, cash out trs jeh .
    tunggu wat pe .
    kan3 ?

    ReplyDelete
  2. yup rasa pun rase camtu. saya dah sekali cashout. & bile dah cashout sekali tu, cepat dia naik semula. ;)

    ReplyDelete
  3. ape mksd buffered earning tu ekh sis?

    ReplyDelete
  4. i sekarang tengah dpt buffered earning. ok, cukup rm50 i nak cash out. heee

    ReplyDelete
  5. @I n n zokayh2..nk cashout dh nnt..hehe.

    ReplyDelete
  6. @CERITAKU...bolei2..bayaq blik bunga nnt..haha..

    ReplyDelete
  7. @aisyaLALALAakak nk cita pon xpandai sygs...aisya try search google..

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap