December 28, 2009

sem5 break

“Kita tidak boleh mencintai orang lain,
sebelum mencintai diri sendiri.
Dan kita tidak boleh mencintai diri sendiri..
sebelum mencintai Allah!
mayb entry ni agak lambat utk aku coretkan, cuti dah 2mggu berlalu hanya tinggal 2 mggu lg je utk aku meneruskan saki baki cuti aku tu. cuti 2 mggu yg dah berlalu ni ckup pantas tanpa ku duga. aku hanya menghabiskan cuti tu bersama keluarga tersayang, meluangkan masa bersama mak abah aku yg baru pulang dr tanah suci untuk menunaikan rukun islam. ditambah dgn kehadiran ank saudaraku, thanx to Allah s.w.t.
sory2,terskema plak, aku bkn penulis yg bgus mcm kwn2 aku yg laen. aku mnulis ikot sedap ati aku je. btw aku ngah tggu keputusan final exam 31 dis 2009 ni,seriusly mmg kali ni lain je aku ase. xmcm dulu, aku tapenah hirau bila && brape result aku. haha,ase mcm balik ke SPM plak. sem5 ni baru aku nmpak sungguh2 lam dr aku,stdy da takira penat && kwn2 plak byk tlg. minx2 la result aku kali ni naek dr yg lepas, da la kna check skali ngan result LI. aduss,takoot ahh..
cuti sem5 ni asal la singkat sangat xmcm dlu, 2bln babe. xsempat aku nk keje cari duit nk bayar yuran sem sndri, kna jugak mnx kat mak aku. tp cuti ni cukup bermakna bagi aku, suma family aku. bukan sng nk dpt berkumpul beramai2 mcm ni time2 cuti mlenkan ari aye je kan. kitorang xplan bercuti mane2 kali ni juz bercuti beramai2 kat umah aku ni ha. mmg happening abes la ngan telatah anak2 sedara aku ni, da mcm tongkang pecah da pon.
for my sygs plak,sian dye. da berminggu ajak aku kuar, bulan 12 ni mmg aku taley kuar lgsg. mcm2 keje umah aku kena siapkan, paham2 je la bila suma da balik sini. ngeee,jgn rsau pasni kita kuar eh. aku skunk ngah plan ape aku nk wat for besday dye nnt, arap2 mnjadi la kali ni. seronok tgk kwn2 g bercuti, uwaaa..nk pg jugak.

No comments:

Post a Comment

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap