October 10, 2009

Dream That I Always Dreaming Has Come True

.salam.
.sesungguhnya manusia mmg di aturkan dengan perjalanan yang berlainan kan.
.ade yg turun,ade jugak yg naek,juga ade yang mendatar.
.4 me ape yg berlaku 2 suma ade hikmahnya.
.suka,duka,sedih,gembira,geram,seronok & sewaktu dengannya aku da penah rasa.
.tp bukan aku saje,suma penah kan.
.dengan ade nya mak n abah tatkala aku rasa suma tu cukup wat aku sungguh bertuah.
.terpk juga org xmemiliki suma neyh,ape yg dowang rasa.
.sedih jugak kan.
.so same2 la kita bersyukur ngan ape yg kita ade skunk neyh.
.amin.
-sambung topik sebenar yg aku nk kongsikan-
.juz 11 days left before mymom n dad go to Mekah.
.Mengerjakan haji di mekah bagi mereka yang mampu.
.iaitu jatuh pada 22 Okt 2009.
.tp 21Okt mak n abah aku da kena g wisma tabung haji coz sok 22Okt pg2 da nk bertolak g sane.
.alhamdulillah,akhirnya sampai juga seru mak n abah aku ke sana.
.dah lama impian tu terpendam.
.tak sabar rasanya kan.
.juz raya haji taun ni mayb aku rasa sunyi kot.
.ye la,akak2 aku suma da kawen an.
.tinggal aku je,sob sob.
.kompem sebaknye la pg2 tu.
.uwaaa.
.by the way,mymom n dad pg sana kejap ke kan.
.so,tabahkan ati ok FYKA.
.akak2mu n piduih ade disampingmu.
doakan mymom n dad slamat p n balik.
amin!!
MERAPUmerapan by

post signature

No comments:

Post a Comment

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap