October 12, 2009

da best PART wif myLittle Bear

. today I want 2 present about my Little Bear.
.sblm neyh aku ade cite sal dye dah.
.but still nk cite ag.
.tp berbeza cite okayh.
.D ulang dr entry yg lepas,nama dye Mohd Danial Iskandar B. Alias.
.berumor 2tahun 4Bulan.
.Ank sulong & bakal dpt adik bulan 1 nnt.
.sila2,sape2 ade adk2 or ank2 sebaya ngan dye.
.aku nk ejaskan.
.eceh.
.dah2,jauh melalut.
.okayh.
.aku juz nk cite ape yg dah terjadi semenjak dia bakal nk dapat adik neyh.
.neyh ha,akak aku ade la tersnap & terakam secara yg xsengaja.
.dye solat ngan ayah dye.
.alhamdulillah,dh nmpak gaya nk jd ank soleh.
.amin.
.sebelom ni abg ipar aku ade cite,time g semayang raya ri tu.
.dye nangis2 nk ikot ayah dye pg solat.
.ayat dye pown bawak la.
.nk tau ape.
.abg ipar aku cite yg dye ikot betol2 org solat raya.
.kecuali doa je dye blom tau baca.
.ayah dye sampai nangis pas solat tu.
.serius aku pown sebak time ayah dye cite tu.
.lg 1 perangai dye,masyaallah.
.ngalahkan dak skolah.
.bebelan dye.
.telatah dye.
.mmg la kita xdpt agak.
.ade je benda baru yg akan kami dpt tonton.
.aku pown tatau,nape la ank sedara aku neyh.
.tp syukur la sbb dye d kurniakan ngan pemikiran begitu kan.
.alhamdulillah.

.kat bawah ni aku ade upload pic & video ngah solat.
.yang d ambil secara spontan oleh akk aku.

ceramah

bertasbih

tahiyat


baca doa ok




p/s:klik 2x utk lebey cpt.
MERAPUmerapan by

post signature


No comments:

Post a Comment

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap