September 24, 2009

da best RAYA wif myBESTIE

salam..
today da masok 5ari raya da kan..
tup tap tup tap,da nk kena alik poli..
aishh dan2 jd malaih nk blik..
hehe[alasan zaman la ni]
tp bukan tu yg aku nk cite,ni haaa sementelah 3tahun aku abesh skolah ni..
payah betoi nk jmpa dah geng2 skolah dulu..
wendu tatau nk kata la..
so,kemarin aku pon msg2 la membe aku si ATIN ni[sbb dia ja ada keta,hehe]..
ajak ronda2 umah kwn2 yg da lama tatau pa pangkal & hujungnya skunk neyh..
set punya set,tepat koi 12.40 pm[janji aku,bajet 20mnit siap] aku suh dia mai..
ngebat betoi ank SARIP sorang ni an sampai kena jempot..
pa ag kami pon menujula ke destinasi ohhh yg di rancang:
.
.
1.umah WAWA
2.umah ZIRA
3.umah BAIE[mkn meeKUAH]
4.karok TIME[lepaih gian msg2]
5.balik TIME
.
.
malaih nk karang panjang2,tgk gambaq da la..



penat noh wawa && atin DUET karok td
anis,zira,atin && aku


anis,zira,atin && wawa


pa bila siKEMBAQ[kembaq peqangai] berduet..

pehh,cair ohh suara zira..

masing2 nk lepaih gian


depan umah BAIE[sportingmoting boy] yg mmg riuh ngan sora kami..


ondaway g umah BAIE




nota kecik:dah 3 taun an kita xjmpa!!ni la da best hangout RAYA ngan ampa yg penah aku rasa..
xlama lagi zira bakal jd hakMILIK kekal seseorang,kompem payah skit an nk jmpa2 ngan dia lg..
kenangan kita d teknik dulu sentiasa terpahat di ati aku okayh!!!kata2 terakhir yg mampu aku ungkapkan..THANX a lot darl coz luangkan masa bersama2..if ade masa lg kita wat reunion besar utk AWAM5/2005,2006 eh...ok,sygs ampa sgt2..

sob..sob
tamau bepisah dah!!

2 comments:

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap