July 29, 2009

a w a r d S Y G S a k a k

ahhh,dapat award ag..
oyeaahh,besh2..
tp fyka nk sorry mory la kt akk dya sbb lembs giler amik award ni..
bkn pe akk,bz membz memanjang..
hehe..


bersedia
to make a list 10 facts or hobbies of mine
oyeahhhh,jom tgk..
1.nama punoh aku NUR SYAFIQAH BT SARIF,korang klu dgr nama panggilan aku mst gelak an..antara nama2 yg org slalu panggil aku KETOT,y KETOT??ahaaaa..rahsia2,malu oh nk cite..padahal aku xketot pon,juz KEDING ja an..
2.aku mmg giler FASHION,tp xpandai nk berfashion sgt..xpon dalam erti kata,x UP 2 DATE sgt la..juz be simple girl pon dah ok an,ade org sygs..ngehngeh..
3.aku ade hobi bru skunk neyh,aku rasa aku lebey ska kje part time kat ekspo if ade cuti semester..besh auw,dpt tgk telatah2 org yg ntah ape2 punya prangai..klu aku cite,mmg x abesh r..dah tu dapat ramai kawan yg sama2 nega,2 kapla plak..[ABG,jgn jelesh auw..juz membe je,xlebey dr tu]
4.aku ska berblogging,besh..dapat cite sal diri & ape2 je lah yg aku suka,aku patut rasa BERBANGGA sbb ade hamba allah neyh TIRU blog aku dr bermacam segi lah..yo la,kira idea aku neyh bley pakai la,hahaha...terlebey suda
5.aku tatau la,dah berkali2 aku jd tempat NGADU si ex-gf kepada ex-bf aku..hadoiii,tade org len ke kowang nk cari..aku jugak an,klu sorang 2 tape,ni x..ley kata 5 ke 6 org gak r..haha,aku na bg nasihat??oh...tlg la,da la korang rampas bf aku..sndri punya settle la klu dye ade org len pon..padan muka korang..
6.haa 1 ag yg ta bley blah aku dgr mmbe aku dok kata,bukan nk syok sndri okayh..asal eh,klu aku ckp fon ngan mmbe2 yg bru kenal ke ape ke mst aku dpt msg ni...'babe,suara hang comey r..cam kanak2 jewp'...weyh,tamau la kata lagu tu..haha,muka je ganas2..suara,alahai..KURNIAAN Allah s.w.t..redha la kan..
7.asal aku cakap aku ank bongsu,mst dilabelkan ANAK MANJA..auww,aku anak manja??ahhh..makan penampor abah aku la dulu,haha..gile lah,aku xmanja langsung okayh..dulu2 je manja,sejak2 bilangan anak menakan aku bertambah..manja aku semakin berkurang,ayoooma..bley plak cam tu..
8.aku LEMAS + RIMAS klu xde henpon kat aku,NYAWA aku babe..ohhhh,bley gila vavi aku d watnya klu xde henpon tu...ahaaaaa...
9.aku suka makan..makan..makan..'eh minah ni,xpadan ngan KEDING mcm cicak gobeng makan x hengat dunia' & 'ai,nasik baru je makan,ni lahap nugget lak'..terngiang2 ag aku kata2 MAKSU kt ekspo dulu...jgn igt aku kurus xkuat mkn eh..
10.last skali..aku ade INCIK BONCIT okayh,nama dye MOHD FIRDAUS B. AHMAD..aku sygs dia,dia sygs aku..tu pon dah cukup..
oyeaahhh,abesh suda merapu merapan aku..haha..jgn mara ya..
sape2 nk amik award ni amik la..

No comments:

Post a Comment

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap