January 5, 2011

Gejala Kaunter DAMACAI merebak abes classmate 2BENC aku..!!!

Salam sayang

Nampak tajok post aku tu??haha..eh eh before tuh nak ckp,damacai yg aku maksodkan bukan no ekor tau.   Cane nak terangkan eh,senang baca je kat sini
Inbox me any number between 1 and 5000 and I'll make my status your number and what I think about you. Fun thing is, only you and me know what your number is. let's do it ppl :D

Benda ni xsilap aku start tyme malam new year,memula dulu mmg xpaham pe jadah la diorang dok cite dgn siap ada no pe jadah. So study punya stdy benda xdak pekdah ni bru aku paham,boring-boring semalam aku pon gedik buat jugak. Nah amik hang,bru start 1 tngok kat msj mak aiii bederet no kwn aku anta..haaaa pkai xsiap la assigment aku. Penat nak mampos buat mendalah ni,tu la xdak pasai cari pasai. Then ari ni dengan xsemena2 balik pada klas penoh ngan dak2 klas aku dok describe org...haha, trok jgak la di buatnya. Tp kan besh jugak jadah ni..kadang-kadang leh buat kita tersenyum sndri pastu kembang kempis je org dok puji kan kan. Then paling best ASSIGMENT MIKRO-P suma tolak ke tepi...haha 


ni aku describe kwn aku


ni classmate aku describe kwn2 aku yg len..

3 comments:

  1. fyka!!! tapi kite tak phm bende ni mcm mane. sume org post. no no tu datang dari kwn kwn kite ke? pastu kite describe diorg ke camne? aaahh kite ketinggalan sedeyh nye sedeyh nye

    ReplyDelete
  2. huhu.. ramai buat nih.

    mmg syok kan? sbb bile org lain baca pun mcm best je :P

    selalu nmpk sis fyka update status number2 nih..hehe

    ReplyDelete
  3. Best sebab ada can untuk kutuk kawan² secara terang²an..HAHAHAHA *gelak jahat*

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap