November 28, 2010

Sharing is caring kan kan

Salam sayang readers

Aceli saya nk minx maaf sangat kat sape sape yg ada request tutorial kat blog ke,Formspring ke,Fb saya ke..then saya xdapat tlg or xbuat lagi. Currently mood saya n kesihatan saya sangat sangat xelok,dengan cuaca yg ampa suma pon tau kan. Mood pulak,nk kata bulanan bukan tarikhnya. Keje nak marah,nak tengking orang je xtentu pasal. Emo gila kot,kadang orang chat kat fb pon saya xmampu nk balas. Ngan classmate saya je yg saya balas coz skrang ni kebetulan mmg musim result kluar kan. Btw kitorang nyer result blom kluar tp gred dah banyak yang kluar. Yang tu yang membuatkan saya xsenang duduk,cuti sem ni pon xdapat nk feeling good skit. Rasa cuti sem paling xbesh r,hadoiiii. Nak keje pon badan xsihat,nak kluar pon fulus halamak aiii poket dah berhabuk. Saya on blog pon kadang-kadang juz approve comment tp xterbalas pon lagi,pastu blogwalking kejap..tu pon dah rasa macam larat xlarat jer. Maaf ek sesape yg request tutorial,klu ampa leh tggu sampai saya okayh sepenuhnya nanti saya akan buat. Dan dan bukan bermaksud saya kedekot nk ajaq ke hape tau..Banyak tutorial yang tergendala,btw kat sini saya nak kasi link blog yang menyediakan macam macam tutorial.

TUTORIAL ( eh eh ni bukan nk undi ke ape ehehehe)

- Huda Luna Husin Al-sagoff
- Sis IntanNurulFateh
- Sis Ceeramoon
- MariBinaBlog
- Edriena Hazelina
- Liyana Lunia
- EdaOlala
- Along Arman
- Sis raracandyfloss
- ini je yang saya ingat,aceli banyak lagi..hehe.

p/s: Btw nak saya ingatkan disini,klu bleh nak ikot tutorial orang kan kan,jangan la sampai nak kena tiru sebijik ke persis ke blog dia..INGAT,TAK SEMUA ORANG SUKA BLOG DEPA DI TIRU..bkn xsemua,tp semua saya rasa. please guna kreativiti sendiri. Be yourself,baru nampak menarik blog ampa..klu ye pon xpandai. Cuba upah blogger yang mmg ada sediakan khidmat buat ape yang korang nak. Tadi kan saya dah dapat detect sampai ke lubang cacing orang orang yang xde life kot smpai nak kena tiru ape suma. Tp malas nk buat publisiti murahan untk dia...

17 comments:

  1. Hihik..ni namenye ade jodoh ni sis..agaga

    ReplyDelete
  2. i think i know who..

    ReplyDelete
  3. emmm, kak fyka pny comel tu la org nak tiru. Sy pn dh kene gak kak.

    ReplyDelete
  4. ade lg ke yg tiru fyka?

    huda pun dh penat layan peniru ni
    adoii

    ReplyDelete
  5. sorry off topic. nak fb? fb awak apa?

    cuba cari moon chamilova


    jumpa tak?

    ReplyDelete
  6. sorry off topic.


    nak fb? cuba cari moon chamilova


    jumpa tak?

    ReplyDelete
  7. heee comel la kak. Sejuk je mate pandang, hehehe.

    ReplyDelete
  8. thanks fyka for d links :) ehh btw, y tukaar layout lagi ? tapi semua yang u buat semua comey2 belakoo :D hehehe i loikkee

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap