November 15, 2010

KAWAII GADGET'S CONTEST


Nak gadget tuh,dah lama usyar...aleh2 Mommy Pinky wat contest n hadiahnya gadget tuh,ape lagi..i nak try market jugak lah..nk join klik jer banner kat atas tuh kayh..

Then ni la lagu yg paling paling n paling i suka since 17/03/08..



Yess,i sgt rindu nk dgr lagu ni..DULU slalu dia nyanyikan utk i tiap kali nk tdo,tiap kali merajok,tiap kali karoke. DULU slalu i buka kuat kuat lagu ni kat lappy i ke enset i ke,then siap buat ringtone special lg bla dia kol..DULU i hafal lagu ni sbb i nk nyanyi sama² ngan dia,DULU lagu ni tema utk hubungan kitorang..tapi kan suma tuh DULU,SEKARANG dah lain okayh..yea btol byk org cakap,manis bercinta kadang² hanya bertahan dari beberapa bulan hingga 2 or 3 years jer then akan melangkau ke alam PAHIT nya bercinta..sementara nk kembali kan MANIS nya cinta tuh,terseksa btol..macam nk kata jer kat dia "Abang,kawen jom"...kang xpasal² aku kena sembur.."hape kau ingat aku nk bg kau makan pasir ke?"...xke naya jer..huhu,T__T..dah² xleh lg byk aku cite,lg byk air hujan aku turun..


 Referral = Mommy Pinky


Now aku nak dera (TAG) 3 org ni:

CIMI
SIS INTAN
DAK IENA


comel kan comel kan..!!

9 comments:

  1. insyaAllah nnt eina buat...dh tgk dh kt blog mommy pinky aritu sal kontes nie..nmpk mcm susa..sbb lagu yg eina pilih nie..lagu romantik kot..huhu

    ReplyDelete
  2. Salam..

    saya just blogwalking..baru tahu pasal blog ni..

    byk benor contest lately...sampai tak ter-join..

    Anyway kalau ada masa, silalah menjelajah ke blog saya.

    regards,
    BLADE EDGE

    ReplyDelete
  3. aa...ngumpat ngumpat..ekeke..mommy dtg ;)

    ReplyDelete
  4. terima kasih sebab join contest..good luck..

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap