September 18, 2010

Tak nak balik la macam ni boleh takkkk...

Salam sayang reader,i menulis entry nih dalam mood yg sangat..hmm halamak aii susah nak cakap r,malas ada rajin ada. Uwaaaa sok da kena blik Melaka,adushh ni yg malas klu cuti lama² kan,kompem r isnin tuh liat nak bgn p klas. Dah la kali ni i rasa mmg trok btol,ri tu balik penang i juz bawak 3bag jer..1 bag besaq,2 bag kecik (handbag & laptop). Tp nak balik semula ke Melaka nih..aii ade plak kena tambah 1 bag ag. Bag besaq plak tuh..ni kes mak i kirimkan segala ketupat,kek & kuih muih la ni. Sayang lah kat mak..Esok i akan bertolak ke Melaka kul 1ptg,tung tang tunggang tebalik kira² mayb lam kul 7 or 9 camtu bru i sampai..Haiii tegeliat lg la pinggang i...ape² doakan i selamat sampai,aminn. Btw ni ade 1 vdio 3anak sedara i men keta belaga(berlanggar)..alaaa yg macam kat funfair tu haha..dah besaq² anak sedara i nih..i penah cite sal dowang..KLIK SINI,SINI JUGAK...seriusly kompem i rindu telatah² dowang nanti.

video

Suara latar yg agak banyak..ignore je!!!sorry kualiti vdio yg xhelok langsung..


psst: Takziah atas pemergian M.RAJOLI & sorang blogger TTT@Nadia yg telah kembali ke rahmatullah...Al-Fatihah.. 


2 comments:

  1. kalau dah ada anak sedara memang semua tak nak balik kampus pasal diorang... nak balik rumah selalu pun pasal diorang.

    alfatihah. btw, siapa nadia??

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap