September 21, 2010

Photoshoot:Double Smile With Them

Salam sayang readers, photoshoot lagikkk..btw photoshoot ni pon bukan ade sbb tp juz sbgai kenangan & suka² je. Kang ade yg bangkitkan plak,pe jadah photoshoot bagai mengalahkan model la pe la pastu upload kat blog. I punya suka lah btol x,ni salah 1 hobi i n kawan² i di kala i balik penang. Ada je tempat baru yg kitorang akan p photoshoot,seriusly i ni nama je anak jati penang. 1 penang pon xpusing habis ag. Tempat yg i p photoshoot kali ni pon pestime,padahal dok lalu lalang kot situ. Kitorang g Pantai Kamloon,eh eh jgn pening. Nama je Pantai,padahal kat tasik..pelik kan. Tp tp tempat dia mmg lawa gila babe..ada laluan titi pajang atas tasik tuh. Photoshoot pengantin slalu gak wat kat sini,klu yg dok kat area² penang or kedah mst tau punya. Klu lalu highway kepala batas dah nampak dah. Mmg tgk dari jauh mcm serabut,tp try g sndri. Terbaikk kot...okeii dah,nk tunjuk pic² photoshoot lak..skit jer upload. Kat FB i byk la..






6 comments:

  1. have fun yaa... lama ta singgah sini... >_<

    ReplyDelete
  2. waaahhhh..bestt nyer...
    ley jd model akk neyh...
    suker gy tempat2 cm uh..nice view..
    love it!! ^^,

    ReplyDelete
  3. asal cantik sangat niii !!! jeless

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap