June 15, 2010

WorlCup 2010:Kecoh Cara Gadis

Salam bola,i nak jugak cuba wat entry sal FIFA World Cup..nak jugak kecoh, ye la kan skunk ni musim abg² bro² laki² suma yg telah menjandakan isteri² awek² sampai abes WC ni kan. Sedih T__T wooo wa cakap lu,bila dapat laki² gila bola ni. Mcm i ni,boyfie mmg gila bola nak mampus..klu bleh ngan stadium² bola tu dia nk buat bilik tdo dia. Fuuhh sakit ati btol,tp i tak nak tgk dia bersendirian i pon terpaksa la on9 sampai larut malam teman dia selagi bola xhabis. I teman thru msj je oii..kebetulan plak i mmg adore,eh pehal lak bola pon i nak guna ayat adore hahaha. I sebenarnya penyokong setia FRANCE && ENGLAND..setia la sgt kan,juz tau sikit² tu ade la. Tu pon sbb rajin baca paper muka surat belakang skali,choiii...okayh² td kan i wat baju jersey ni haa..wat guna FB je,yg skunk mmg org ngah menggila mendaalah ni plak..so ape ag,gedik² je tgn i nk wat jugak,ni la hasilnya.





Uiiiittt break break..ni ada lg 1,i tercari² sweater ni lama dah..ri tu dah jumpa kat Al-Ikhsan. Pas2 kali ke2 pg dh tade,so sape² yg ternampak kat mane² je la samaada penyidai rumah org ke,almari baju kwn² korang ke,kedai2 tepi jalan ke gtaw ea. I nak...


Ladies

9 comments:

  1. nasib baik ieqa single. wakaka!

    ehh cantik laa sweater ni!

    ReplyDelete
  2. lawa tu sweater tuu..kalo bg yg MU mesti lagi lawa..hahaha saje je nk kenakan peminat gunners nie ;p

    ReplyDelete
  3. nice ouhh your jersy!!
    i like. hhehe.

    ReplyDelete
  4. dik shopping kat al ikhsan depan pacific tu eyyy

    ReplyDelete
  5. ieqa:hahaha..eh ieqa bkan ade boyfie ke?

    dak iena:MU nyer xlawa la..merah je suma..

    aisha:hehe..tq tq

    akakwawa:ha'a dpn tu..

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap