June 5, 2010

Review movie: Lagenda Budak Setan |Superbb|


Salam..Kemarin aku da tgk muvie neyh,so ari ni aku nk review skit. Pesli Cite neyh mmg romantik, lakonan depa lak mmg beshh. Tp xpuas ati btol aku ngan si que[azmi], wahh kauu gila real kot dia ganyang si lisa[ayu] mlm tuh dayus btol kauu. Pastu Farid[kasyah] plak klu x romantik² xsah la, muka nampak brutal hati sape yg tau kan. Haha,choii. 1 ag nama pon muvie yg di adaptasikan dr novel,kompem² la ayat power kuar. Ayat ni beshh No woman No Try, Be a man Dont Cry. Haha boleii ka camni?? lisa mmg menawan..







Aku p tgk dengan 2 kekasih hati aku, myboyfie & ida . Btw ada kejadian skit tyme aku & ida masok panggung tuh, haah okayh aku terpaksa masuk dlu ngan ida coz tyme tuh dah start dah.Si pidos tuh lambat sgt. So aku terpaksa tinggalkan tiket dia kat yg dok koyak² tiket tuh, suh dia ambil kat situ je. Nak dijadikan cita, aku beli 3 tiket P18,P19,P20 jam 4.20pm punya tayangan. Masa masok tuh dah gelap dah, so pe ag cangak² lah kami carik seat. Tyme ngah cari seat tuh, aku terkompius apesal tempat aku dok tuh dah ada 2 orang bro yang dduk. Seat yg aku beli tuh jenis 4 serangkai, kitorang beli 3 tinggal 1 la seat free. Pelik jugak , so bro tu pon tgor la kitorang. Nak tgk tiket kami, nah ambil xpcaya sgt coz tiket dia P17 & P18. Aku dh mula nek hangin dah, muvie dah start. Di sebabkan bro ni tgk kami ber2 ja, bleh plak dia suh kami dok sebelah 2kosong sebelah dorang. Ehh please nih seat kitorang bayar okayhh, bukan senang² nk dduk.Lagipon xckup 1 seat ag for myboyfie,so aku amik kputusan g kat kaunter r. Kot² dorang silap, nk ckp kami silap pon xbleh la. Tp blom sempat sampai kat kaunter, aku terperasan kat tiket bro tuh. Sebenarnya dorang silap tyme, tayangan dorang kul 8.45mlm bukan 4.20ptg. Hahaha hamek kau sebijik, trus dorang kasi balik tiket kami. Hoho lega btoii ,pas settle suma kami masok ngan muka tebal gak la. Mana xnya, org tengah tgk muvie terpaksa tengok kami yang hampir² kecoh  lam panggung tuh. Suara bro tuh la, xpuas hati sgt. Last² dorang terpaksa beli tiket baru,pastuh dah xbrani pandang kitorang. Yang xbleh tahan, masa selisih ngan kitorang dorang cakap tuh tiket semalam. Wahh ayat kauuu,tahan malu lah tuh kan.hehe..


6 comments:

  1. ceta ni best
    dok tahan ja dlm panggung td haha
    nk buat review post kt blog
    malaih la plak
    hihii
    tp ada part two kan?
    msti adaptasi katerina plak kot?
    huhuu

    ReplyDelete
  2. tu la pasai..hope ada sambung la..
    nk tgk lg..

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap