June 4, 2010

Kenapa Manusia kejam T_T

Pagi readers,today aku nak kongsi perasaan dengan korang boleii x? pesli aku nk tanya, knapa manusia kejam. Yea aku manusia jgak tp bukan nk kata semenjak menjak ni aku tgk mcm² kes kan berlaku. Buang anak lah,kok ye pon hang xnak anak tuh jgn la sesuka hati je nk buang. Pastu yg nak tunjuk baek skit, ade plak yg letak kat masjid,depan pagar rumah tangga org pon ado. hadoiii, tp kali ni aku xpublish cite sal buang anak. Ni haa sal dera binatang, ni pon 1 tabiat manusia jgak kan. Klu dah xsuka, hang dera hang pukul hang tendang cam tu je ek. Tekelepek binatang tuh tahan sakit, hang mana tau betapa sengsara nya binatang tuh tahan sakit. So please la eh, buang tabiat buruk tu. Tadi masa ngah berFB ,terpandang 1 video yg disharekan dr mybestie mira .Serius, tersentap gila bila tgk. Hampir²  T_T jugak la. Jom tgk:





7 comments:

  1. binatang takde dosa la.... T_T

    ReplyDelete
  2. anisa:tu lah kan..
    naziha:btol tu..

    ReplyDelete
  3. kuang ajaq sape yg buat gtue kat Hero! sayang Hero.. sedihhh T____T

    ReplyDelete
  4. makk...kesian kucing tuhh

    grrr

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap