May 14, 2010

Meniti Hari Sebelum Melangkah ke PUO


Alhamdulillah,dapat jugak dia sambung Diploma . Impian & harapan family dia pon makin cerah, hope pas ni awak xabaikan peluang yg ada depan mata. Btw aku sedikit jeles ngan dia, ahhh dia dapat poli idaman aku tuh. Dr dulu mmg aku suka ngan Politeknik yg di naik taraf sebagai Politeknik Premier. Akhirnya kami ber2 akan memiliki diploma yg sama wlupon aku dapat dulu,hehehe...

Ape²  pon tahniah tok kwn² aku yg sama² dpt melanjutkan plajaran dr sjil ke peringkat diploma. Yang xdapat tu, jgn rsau. Insyaallah ada rejeki ada la, sama²  kita berdoa okayh. Aku lak kena tunggu bulan Jun ni utk kemasukan ke Uni utk degree lak, hope aku & kwn² aku dpt la smbg. & Then result final exam & MUET kuar dlm bulan yg sma, pehhn agak menggerunkan.

2 comments:

  1. dear..kte leh sambung degree trus ke? sbb aritu ade la org utem dtg pkb. die ckp die xamek dak2 yg ngah study. sbb mne taw kn tkt xlulus ke hape ke. nk kne lulus penuh bru leh apply.

    ReplyDelete
  2. tu la,fyka pon kompem ag...
    ri tu kitorang pon ada tanya gak..
    jwpn yg sma gak dia bg..
    btw,tggu je la..
    if dpt..alhamdulillah kan..
    if x,apply lg nnt..

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap