March 15, 2010

Sahabat Dah Naik Pelamin......

Alhamdulillah,sorang demi sorang kwn aku dah mendirikan rumah tangga. Ni pon xlama ag, ade 2 3 org nk dirikan masjid jugak. Sronok dengar kabar dowang kan, aceli aku bru je pas pg knduri classmate boyfie aku. Kira kwn aku jgak la coz mmg knal pon ngan dia, mmg x di sangka la org plg pendiam lam class uh kwn dlu. So kitorang decide pg konvoi reramai ngan class mate boyfie aku tuh, mkn msa 3jam jgak la nk sampai kt umah knduri. Da mcm g KL plak kan,maybe sbb jln jem sgt kot tu yg amik msa lama. Tp lega gak la, perut yg kelaparan bagai di isi ngan nasi minyak yg mmg sedap la. Pastu mkn pe ag, troskan agenda snap pic ngan pengantin r. Ikotkan ade byk ag pic yg menarik, tp blom dpt ag dr membe aku.



so ni la, wajah sahabat aku yg dah selamat di ijabkabul. Berserikan wajah dowang, btw kebanyakan kwn aku yg da kawen suma yg dh lma bersama mcm nadia ni dr bangku skolah lg dowang berkawan so kira dh 7 or 8 taun cam tula dowang bertahan sebelum dapat bersama di ijab kabulkan sebagai suami isteri. Camne la aku ni kan, bru je setaun 2taun jagung je bersama. Tu pon da segala mcm rintangan, kena byk bersabar la mcm ni kan.

Haaaa, time besday aku  6 February ri tu kawan rapat aku dr form 1 sampai skunk pon dh slamat di ijab kabul dengan kekanda kesayangan nya yg dah 8 taun bersemi cinta dowang. Bleh dikatakan aku mmg kenal sgt la ngan karenah depa 2 hehehe, ala² cite bollywood dh pon ade tau.




SELAMAT PENGANTIN BARU

EMA & FENDI
NADIA & YUSRI

2 comments:

  1. sweet nyeeee...sis??1st..thnx sbb sdi bantu qis dlm dunia blog.
    2nd..blog aia mmg menarek
    3rd...moga sis pulak yng nek pelamin bsme tsyng okk!!!

    ReplyDelete
  2. ur welcome sygs..
    ape2 pon tu suma sis mmg ska wat..
    nnt sis editkan lg eh..

    hehe,sis nek pelamin lmbt ag ler..

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap