January 7, 2010

Sape Dah Tengok!!

Fuhh,aku ni klu bab edit && decorate blog mmg xhengat ape dah. sedar² dah hampir 6jam jugak aku mengadap depan lappy[tiffu semata² okayh],btw benti la kejap nk mkn sat. gila kau wat mendalah ni sampai xmkn, mau nye aku lembut lutut. so amacam ngan perubahan bru nih, klu korang nk tau. mcm ni la blog idaman aku, yg slama ni aku juz admire ngan beberapa blog yg mmg meletop ah blog diorang nye style. xde unsur copycat dr blog sesape. so aku ngan semangat nye ri ni cuba search bermacam² tutorial kat mr google && di support dgn tutorial kat blog yg aku admire. cenggini la jdnya, ade beberape lg kekurangan kt blog aku nih, di mana aku still mencari² & request kt otai2 blog yg pkar bab edit blog ni. tggu entry seterusnya aku akn review beberape blog kesukaan aku kt korang eh, agak² aku klu korang tgk pon mmg korang tertarik punye la.
ok stop story about my blog dulu, nk cite sal laen plak. esok aku & piduih planning nk kuar date, tp lokasi kitorang blom tntukan mayb QB kot. juz yg aku tau kitorang nkg tgk wayang, tp ade probs skit. tatau nk pilih filem ape wei. antaranya :

alahai,ketinggalan btol aku. byk gak filem yg aku blom tgk ni, hehe. yea la,cuti semester sem ni aku lebih byk habiskan msa kat umah je. xmcm taun² lepas, kami sefamily slalu je merancang g merata. tape taun ni mayb ade kot percutian family lg. eh² melalut lak, smbg sal dating blik. so korang yg da tgk cite² kt atas tuh kasi r pendapat cite ape plg besh eh. sharing is caring kan,ngee.

27 Jan: ngah planning nk celebrate birthday piduih plak.

6 comments:

  1. mmgkin akan pergi melihat paranormal

    ReplyDelete
  2. Blog makin cantik dear.
    Hee suka sukaaaaa :D

    Btw cerita duhai si pari² macam tak best sgt la.
    Tak best mcm syurga cinta tu.
    *ceh takleh bla banding dgn syurga cinta :P
    Hari tu mieya tgk dgn bf memang rasa mcm menyesal je tengok.
    Alvin and avatar best kot sbb time mieya keluar dgn bf plan nk tgk cerita tu tapi dua² full.
    :)

    ReplyDelete
  3. hehe..
    thanx darl..
    tu la pasal..
    membe2 pon dok kata cita tu besh..

    ReplyDelete
  4. rajinlah hias2 blog....aku suma ala kadar...hehehe

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap