January 18, 2010

New House,New life,New Chapter && New Hope

Alhamdulillah, hari ni selesai sesi pendaftaran MUET && pendaftaran Modul. So tired la derr, da la smlm xbleh tdo dek penangan penat ngemas blik & dok umah baru. Paham je la, dlm keadaan menyesuaikan diri ag kan. Btw dgn bgn awl² utk tahun nih New House,New life,New Chapter && New Hope harap² suma menjadi la kan.





Ni la blik aku ngan roomate aku cikyana, almari tuh kitorang pasang hampir² 2 jam derr. angGila kau, nk pasang batang blah sini blah sana roboh. Penat wei xde kertas panduan tuh, seb bek la kitorang bertungkus lumus gla² smlm. Alhamdulillah rumah yg kitorang dok neyh sumanya complete, kira puas ati la.




ni la roomate a.k.a classmate aku okei. Sem ni kitorang dpt tau,juz amek 4 or 5 subjek je. Final paper lak juz 3 paper je, derr mmg besh r. Rileks skit la sem ni dr sem lpas yg smmangnya struggle nk mampos, result pon hampir² cekit drh dah. Tp still mantain dr takuk yg aku harapkan, xla rsau sgt kan.

Akhir kata dr aku, mengantok derr.


 
Tiada manusia yang berjaya dalam semua yang dilakukannya dan
kewujudan kita ini sebenarnya mesti menempuh kegagalan. Yang penting
ialah kita tidak menjadi lemah semasa kegagalan itu terjadi dan
kekalkan usaha hingga ke akhir hayat.
- Joseph Conrad

 
sori wei,guna ayat nan  derr..

5 comments:

  1. heee^^
    aku pun pnh nak gila psg almari mcm tuh..

    eikk...salam lalu ye^^

    ReplyDelete
  2. heee^^
    aku pun pnh nak gila psg almari mcm tuh..

    eikk...salam lalu ye^^

    ReplyDelete
  3. last sem.. simpn duet ok.. utk beli paper a4.. ink printer beli byk2 ok.. hehehehe.. pengalaman nie..~ dr akak kathy :D

    ReplyDelete
  4. tau xpe wei...
    penat nk mampos..

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap