January 9, 2010

berBueno kejap yea!!


Adushh dushh dushh. Cpt gler msa berlalu, tuptap² da ag seminggu nk masok poli da. Btw aku dah last sem skunk, akhirnya dpt gak aku nk genggam segulung diploma[insyaallah]. Weehuu, bakal engineer okayh. Klu ade rezeki kan. Sem6 ni la sem plg bz nk mampos, kitorang kena wat 1 projek. Mayb aku slow ngan blogger ni nnt, ye r nk kena bg laluan kat projek aku dlu. Settle suma bru aku laju blik berblogger. Doa² yg terbaik utk aku yea.

Hari ni pepagi lg da kena kerah tenaga kemas umah sewa bru aku. Penat mmg penat gler r, tp puas ati oouwhh ngan hasil kerja kitorang. Mmg meqelit r umah tu aku && housemate aku proses. Korang bygkan, masuk² umah tuh mmg gler bersepah nk mampus. Da mcm tongkang terpecah belah dah woi, kira amik masa hampir seharian gak r nk tonyoh daki² xdijemput kat dinding tuh. Xsbar lak aku nk dok umah tuh, hehe. Mayb 16hb ni bru aku blik umah sewa.

Penat lelah aku terubat gak r bla dpt Berbueno kt McD td ngan Piduih, mmg xdisangka² dua ari berturut² dia menempuh perjalanan yg agak jauh. Dr Guaq Chempedak ke sini, amik msa sejam gak la nk sampai. Kijam btol kau fyka, bkn kijam la. Berkorban namanye, seriusly yg tuh la menyebabkan bleh aku tersangkut ngan dia. Kembang jgak kang klu dye tau nih, ngeee..


  





Ade org pernah kata kami Si Kembar

4 comments:

  1. muka akk dengan si dia semirip.:D
    ada jodoh nih:D

    ReplyDelete
  2. hehe..
    btw dr 1st kitorang couple smpai ade org ckp kmi ni kembar..

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap