December 13, 2009

lari TOPIK

salam..
huhhh.
sengal-sengalan lak bdn neyh ase nye
padahal g stdy je
ari neyh ajin skit
g stdy kat Library Sbrg Jaya wei...
bwu la ley sdty skit,senyap sunyi
tade gangguan lagu2
dr aku dok kat mcD ari tuh
1 ape pon ta masok pala otak
huhu,ade la 3 jam aku dok stdy situ
pastu perot da mula nyanyi2 dah
tu la,sblm kuar td gatal tanak mkn
konon2 nk kuar lunch ngan piduih
skali nah amik,dye dtg lmbt..
twos g library je...
uwaaaa...
meluat aku aih..
dok lam koi 4.30
kitorang cabut kuar..
dek perot kitorang mmg da btol2 xtahan lapaq...
cadang2 nye nkg mkn kat kedai ikan bakaq sbrg jaya..
smpai2 je kat lokasi tuh..
kedai lak tabukak..
deiii,tambi..
apesal lak ari ni tabukak...
slalu aku lalu bukan je..
hurmm...
sakit hati...
pastu kitorang g mkn kat perda ja..
kat area2 astaka
alamak,aku kdai kat area2 astakan tuh mmg gerun r nkg mkn..
sbb kat situ aktif ngan xtvt sa****
besa la kedai seblah2..
phm2 la kan..
dek,lapaq sgt..
bedai je la..

ni si capet & syaq
muka memasing da xtahan lapaq dah
pastu pas mkn ni
ade hati lak nkp mkn cendol kat BM
wei,capet..
peqot tong ka pa??

da2 abesh mkn..
g Jusco lak..
teman si capet ni p pebaik jam dia..
jam baru la kata kan..
perghh...
nek juling itik gak r tgk harga..
aku plak,da alang2 g Jusco ni
kena lak time SALE
pa g..
p meqata r..
kira nk qembat ja mana bekenan..
tp an..
piduih lg cepat rembat aku dr beli apa2..
isshhh,kaciaaaauuu la abg ni
last2..
dpt mkn strawberi coklat yg da lama aku ngidam..
maklom la..
aku jrg p jln2..
nk sampai cameroon tuh..
10taun skali pa..
kna tggu pas kawen lak r bwu leh p cameroon..
lg2 jalan nmpk lak promosi mendalah pompuan
alat2 makeup
akhirnya
dpt gak la aku rembat celak
buy 1 free 1 wei..
sapa tamau..
share duit ngan syaq uh...
semata2 nk beli gak..
capet ngan piduih tgk muka lengoh je memasing..
wahaha..
mai g ngan kami..
padan muka..




piduih klu dpt mkn ekrim mcD mmg tabagi sapa dah..
tapandang aku dah..
sampai lengoh la..

wei2..
da terpesong lak dr niat sebenar..
asalnya nkp stdy..
tp p sopim mopim lak..
haha..
tableh2...
stop2..
tp besh gak r...
ngeee~~


tinggai ag 2 paper sblm abesh final
wah,da nk masok sem6

2 comments:

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap