December 1, 2009

camni LA wei

fuhh,letih r 2 3 ari neyh..
klas tade lnsg,urm semata2 ari rabu je pon
dok umah tatau nk watpe,aku lak bkn jenis kaki stdy slagi xsampai msa nk exam
aku kena stdy 2 3 ari ag nk exam,bwu pala otak aku ley trima..
klu dak,aku lupa abeh..
sory r wei,klu bowink gila bangang da ngan blog aku ni..
bukak jewp,asek2 CONTEST jewp an..
yup,seyes aku ngaku..
aku skunk da gila ngan CONTEST montes nih..
tatau la pasepa..
takisa la adiah lumayan ka,dak ka..
aku bedai ja masuk..
janji besh,dpt kenai ngan ramai blogger len..
heheh...
haaa,aku kena tunggu ag 15 ari la mak abah aku nak lik..
uwaaa,klu dak 6hb ni mak abah aku da balik..
tp d sbbkan masalah penerbangan kot,tu yang d transfer ag beberapa ari..
rezeki mak aku an bley wat umrah ag sementara tunggu tarikg balik..
bukan sng tu nk g lg,alhamdulillah..
sama2 la kita doakan kayh moga mak abah & semua yg berada d tanah suci sihat walafiat dan moga slamat sampai ke MALAYSIA ni..
aminnn.
sebenaqnya an,aku ngah ketaq nk final ni..
bkn pa,aku ase sem neyh gila r struggle..
subjek kental wei,tade senang2 nye la..
arap2 aku tade la tercicir ape2 subjek utk sem neyh..
tamau wei..
ape2 pon xsangka lak,aku dah nk masok sem6..
final sem yg penuh ag ngan bermacam2 keje kena wat..
FINAL PROJEK is COMING..
da la,proposal kena siapkan sblm final ni..
tajuk da dpt..
cuma lom wat proposal jewp..
pastu abesh la riwayat pembelajaran aku kat poly tu..
ngeee~~
&&& then insyaallah klu d izikan dgn result yg elok[agak MELETOP]
aku twingin nk smbg U lak..
for IJAZAH..
smbg course ape lom aku pk ag..
tp ase cam twingin nk amik media grafik r..
elektrik susah r klu aku nm smbg course tu gakk..
hurm..
tape2,nnt r aku pk..
ok la eh,aku nk jalan2 blog jap..
ngeee~
pic aku tyme kekecik dlu wei..







saja gatai

2 comments:

  1. alololololol ade comei masa baby dulu..
    da besaq lagi2 comei.. ;)

    ReplyDelete
  2. hehe..
    ne ade akk..
    kecomelan masa kekecik dlu je..

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap