November 19, 2009

menanti MAK ABAH

19 NOV 09..tup tup da hampir sebulan mak abah aku g haji,lama gak r..
tp aku still xsbar nk tunggu mak abah aku balik,kira-kira ag 27 ari ag je mak abah aku nk lik sni..
uwahaha,mane xnya..taun ni aku raya ngan akak2 aku jewp..
seb bek la raya ni dowang suma alik umah sini..
klu x,sadis aku..tp an,wlupon mak abah aku g sna..
kitorang xpnah sunyi..
mak abah aku slalu gak tepon umah aku tanya khabar kami anak beranak..
klu aku xde kat umah,tp kat umah sewa..
mak abah aku mst kol aku lak,ye la mane xnya..
aku la satu2 nya ank agak nakal jugak la..ngeee~
raya ni we r anak beranak kena wat ketupat,rendang,kuih sndri..hehe,padan muka an..
slalu kitorang mengharapkan mak je yg wat...
skunk,ha..
hamek kau,tp xpe...
time2 ni la kitorang dpt berkumpul reramai wat gtong royong utk siapkan persiapan raya aji ni..
ase besh je kan..
haaa,ni akk aku ade dpt mms dr kwn ye yg kje tabung haji
dowang kirim pic mak abah aku sebelom bertolak g madinah

cewah abah,sempat ag baca paper msia tuh

sebelom berangkat
wendu mak abah

16dis 09 mak abah aku balik...
waaa,beshnya..
seb bek final exam paper last aku 15 dis 09
ley g jemput..
bila lak time aku?


No comments:

Post a Comment

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap