October 25, 2009

Contest Unik & Anggun Bersama D'Nur Boutique

.salam.
today keje aku jalan2 jewp && wahhh pestime ni aku ajin jalan2 p ngendap blog org
ni pon sbb aku xpat p jom heboh nye pasal la ni,aiyooo
ngah besh2 ngendap,tetibe aku ade ternampak something yg agak besh
terliur babe aku nengok,sampai aku xg memane dah
nak tau pe?
tingok2 sampai bawah

.
.


CONTEST AGAIN!!


aku kan gila contest
ngee~
1
2
go

intro

D'Nur Boutique ingin memberi penghargaan kepada pelanggan yang rasmi n yg tak rasmi dgn D'Nur Boutique Online. Dengan ini D'Nur Boutique ingin menganjurkan satu contest tuk semua para pelanggan D'Nur Boutique.
Syarat2Nya sangat mudah......

-so ape g,jom r join reramai sambil soping mopim kat blog ye
-mcm2 ade wei + berbaloi-baloi
-aku try masuk untuk kategori blogger sbb aku memiliki blog sdn bhd,oyehh


Kategori 1 ( blogger )
1) Terbuka kepada kesemua pengunjung secara langsung & tak langsung, mengikuti, terjumpa atau terbaca blog saya ini ............ ( Pelanggan D'Nur Boutique satu bonus )-tergolong dah
2) pastu link kan blog
D'Nur Boutique kt bloglist korang...-pasti punya
3) mesti join followers D'Nur Boutique-1st thing aku wat
4) Copy logo contest & letakkan kat sidebar blog korang bersama link D'Nur Boutique...-special 4 D'Nur Boutique







5) buat entry khas kt blog korang dengan tajuk
"Contest Unik & Anggun Bersama D'Nur Boutique"....-dah,mnx2 d terima seadanya
6) letakkan gambo yang nak dipertandingkan..-letak 2 boley?


7) lastly, tinggalkan komen anda semua di entry nie amd emailkan nama penuh, alamat, no tpn, email & link korang utk saya view entry yg korang buat tue....senang jer kan... -senang akak2 kan


ni gambaq yg aku rasa-rasa la
unik & anggun

Bermula Dari 11 Oct - 30 Oct 09

ada ok ka?

No comments:

Post a Comment

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap