September 10, 2009

sibuk,menyibuk & menyibukkan

mood:wat2 bz!!!!!!




ayooomaaa!!!da nk dkt raya la smakin bz aku la neyh..
letih nk mampuih da neyh,manyak keje asemen,kuiz && test yg semakin melambak2!!
camna la nk handle aku pon tatau,yg aku tau RAYA da nk dkt....hehehe..
2 ja...malaih betoi la nk stdy time2 neyh...
da la klass gila padat,dr pg sampai ptg!!jenoh betoi nk ulang alik...
ngan minggu neyh nk kena amik LESEN KAWEN okayh!!!lesen kawin ohhhh...
pastu ++ ngan test math ag...uwaaaaaa,camna aku nk tumpu neyh..
nk kiriyau la camni!!piduih la neyh gatai p bayaq awai sgt nk amik LESEN KAWEN tu..
ta pasai2 aku kena p dgq jugak!!
ape2 pon doakan aku yeah...
GUD LUCK 4 me yah!!!!!!!
tasabaq2 betoi mylittle MONCIT nk kawen an!!!

No comments:

Post a Comment

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap