September 18, 2009

r a y a S A K A N

..salam..
waduh!!!!da 28 puasa da bersamaan 2 ari ag nk raya je an
xsabaq betoi aku nk...!!!
ngehehehe,ape eh..
nk tambah berat bdn sbnrnya d sbbkan bju raya aku longgaq nk mampoih..
uwaaaa,saket atiii saket sekali[nyanyi nyanyan sat]..
da la esok kena rush makeOVER kan umah kecil aku ni..
talarat la,tamau wat bleh dak?
ayoooi,ape nk jd smpai la ni org tamasuk minang lg..!![oi..sodaq skit,blajaq xabeh ag]
mak,tlg adik tau..
sila oh sila cikFYKA settlekan suma neyh esok:
cuci tingkap
lap sekbot[perabot]
pasang saqong kosyen[sofa]
mop lantai
pasang tudung tingkap[tirai]
buat kueh pebret aku
komplek coklat
tp an aku tasabaq sgt nk tgk amalan TAKBIR umah ke umah yg dolu2 d amalkan..
&& smlm aku dpt tau,abah aku nk anjurkan amalan TAKBIR umah ke umah 2..
yeashh-yeashhh akhirnya tercapai juga kehingingan aku nk tgk,nk join!!hehe..
timaceh abah,sygs abah..
raya ni umah aku da bertambah owg bru..
akk sulong aku da selamat bersalin 28Ramadhan, 18/09/2009, jam 04:40 ptg td..
dpt ank pompuan,so suma jd da 6 org da ank sedara aku..
juz tunggu lg 2 owg lg je lam pewot akk ke2 & ke3..
nama tabagi ag..
mayb esk or lusa kot!!
&& kali ni gak pestime baju raya aku & myLITTLE moncit sedondon kalernya..
PURPLE & GREEN
insyallah raya ke2 kita g raya sakan sama2 eh abg,ngehehe..
p NGUTIP wet raya tau..
akhir kata dr fyka
SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN
p/s:minx ampun && maaf if ade terkasar bahasa terperli yg tasuda
jom p raya jom!!

2 comments:

  1. bukn lahir 28 syawal la..28 ramadan..! awk silap type tue fika..

    raya sakan no..!

    ReplyDelete
  2. hehe...
    maceh2 tegoq..
    smlm bwu twingat kate tecilap tulih..

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap