August 2, 2009

balik---->U M A H s e w a

Semekom..
sob..sob..today aku lik umah sewa aku,tepat jam 4ptg japg..skunk da koi 3,sejam ag ja..alahai,sadisnya nk tinggai kaum kerabat aku kat umah neyh,ase cam mls lak mo alik poli..ngan assigmen + quiz + exam yg ngah tggu2 noh...aku kompem jadik ajin nye la,sbb pasni da tade owg nk kejotkan aku koi 12tghri..kompem bgn awalnye la..uwaaa,makkkk..adik tamau alik umah sewa,nk dok nan mak..da la tabley on9 sgt da nnt,dikawal ketat oleh MOHDboncit aku tuh..da kena warning awal2 da,tade on9 suda..stdy 1st okeh,oyeaahhh..amat garang..

da la 1 pasal aku kena pack baju,mkn masa 1 ari gak la...dah 2,japg sepasal ag nak kena kemas baju lak..ayooma,talarat ouwhhh...tapi tape,aku ase hepi skit coz tasabar nk pat jmpa dak2 umah sewa aku yg da 2taun kitorang bersama..dok umah t,epy2 eh..tanak ade gado2,tabesh la[berkata kat dr sndri nmpak]..

Gila bapak punya byk mak aku kata,da tanak blik dah ke..







MOHDcreafy,ko je ikot aku kali neyh...sitiBOBO ko kecik ag,tabley ikot..




5 comments:

  1. ALAMK..CAM TKENANGLA MS BELAJAR DULU..

    HUAHUA..PART NK BLIK KMPUS YG XBLEY BLAH..!!

    CAM XMOH BLIK SAJERK..

    STUDY SMART FIKA..

    ReplyDelete
  2. babe!
    hahahahah smpt lg tuh lg 1 jm nk g uma sewa pun smpt post..........

    ReplyDelete
  3. mira:mst la sempat..hehe,gila blog..
    akk flimanina:kat2 pasar mlm,akk lak??

    ReplyDelete

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap