June 21, 2009

s h o p p i n g------>myON9 shop

alhamdulillah..
Dengan berkat kesabaran + kesungguhan aku slama berbulan2 neyh..dpt aku bukak 1 on9 shop dengan jayanya yg diberi nama lolipopsweety..tp masih xtersusun lg keadaannya coz aku juz jual dress yg ready stock sampai kat aku && nk clearance kan stock tu,baru nk update yg baru neyh && insyallah nk cuba2 daftar blogstarz plak pasni..harap2 impian aku nk jd businesswoman tercapai && bukan hanya buat sementara ni saja..okayh,aku pown skunk semakin bz ngan nk buat report praktikal aku pastu nk kena jengok2 blog on9 shop sambil servey2 lg brg2 ape aku nk jual utk raya akn dtg neyh..aku akn mempertimbangkan cadangan2 yg diberi oleh kwn2 aku kat peraduan tu..waaaiiittt ya...okayh..okayh..dh xnk melalut melalat dh..so ape ag,rajin2 g la lawat sambil shopping kat blog aku tuh ya..1 ag jgn lupa,if nk cari shawl yg cantik2 g la kat on9 share partner aku a.k.a akk angkat && member tersygs aku..akk dya && tiqa..gud luck 2 dowang..
my on9 shop
-pre order skinny jeans
-pre order bag
-dress && cardigan
Hi5 Emoticon
my share partner
-bling2 shawl
-insyaallah mcm2 plain ag akn d update
HEPY SHOPPING YEAH..
Hi5 Emoticon

No comments:

Post a Comment

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap