June 12, 2009

♥mak oh mak..

adushhh..
bwu 3 ari kat tgganu..
dh wendu kat mak aku dah..
ngah2 tgk pic mak aku lam lappy neyh an..
tetibe...

sygs..apa yg ku kata kan..
apa yg ku rasa kan..

eh2,cam kenal jewp lagu tu..
rupanyewp enset aku bunyi..
cpt2 + kalut2 ja aku angkat..
tertera kat screen enset daun aku tu[enset daun jewp mampu pkai]
MAMA

nk tulih dialog neyh..

mak:assalammualaikum adik
adik[aku la]:wasalam mak[pendek je aku jwb,adoi]
mak:adik dok buat pa,mkn dakg ni??
adik:dok men game,mkn dh..tengahari td ag..
mak:hari ni adik p mana dah..
adik:adik p ronda2 kat pntai ja td..pastu tros balik bilik,kak cik xlarat..
mak:bila bertolak balik
adik:esok awai2 pg kot mak,pastu p klantan plak..
mak:ooo..
adik:mak2..isnin ni mak buat masak2 utk pejabat kat tmpat li adik leh dak..
mak:buleh,adik nk buat mkn apa..
adik:mak buat mee sanggul[pebret aku tuh]
mak:bihun xpa dak..
adik:ala mak..tringin mee sanggu lama dah..
mak:tp payah la adik,mee sanggul sikit..
adik:xpa2..nnt adik cari tyme balik nnt,mak jgn risau..[ngan nada semangat ouwh]
mak:ok adik..
adik:mak2..adik kn nk balik..wendu kat mak
mak:esok kn nk balik..
adik:nk balik la gak..
mak:sabaq na..adik,danial teqeyak nu..mak nkp ambik dia,apa2 bgtaw mak na..
adik:okayh mak..bye..

neyh la serba sedikit nya..
suka aty aku la nk cita pasai neyh pown..
jnji aku xkacau org,btol dak..

No comments:

Post a Comment

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap