April 22, 2009

♫♪ giler forever

p/s:sajak neyh aku copy dr fs slh sowang friend ak..
first ak baca,mmg memikat ati ak tok copy menda neyh..
copy menda baik xpe..



saya suka tengok jari awek saya…
cantikbetul ni sungguh sampai takut nak pegang…
bukan takut patah…
takut nanti jari kitorang tak boleh tolong eachother di satu hari yang giler forever depan yang maha Esa
saya suka tengok rambut awek saya…
cantikbetol ni sungguhsebab tu saya belikan tudung…
bukan sebab jeles orang lain tgk jugak….
tapi sebab saya nak tgk rambut iklan pantene diasampai bila2…
bukan yang terbakar dek api neraka di suatu hari yang giler forever
saya suka tgk body awek saya…
cantik betol ni sungguh sebab tu saya belikan dia telekong
supaya mase dating dengan kekasih die
yang utama dia lagi cantik dan berseri menghadapNya
saya pun tumpang dapat pahala
pheh syoknye
saya sedih tengok awek saya tak tido tak makan rindu kat saya
saya pun macam tu juga
ada problem yang sama die tanya apa ubatnya?
saya pun bagi die Quran untuk penenang jiwa semoga lebih cintakanNya dari saya
saya sedih tengok awek saya selalu pesan macam2 kat saya
makan, minum, drive elok2
tapi bila tengok movie sama2
burn asar maghrib gitu ajedie tak kata aper berdosanye saya….
kesimpulannya saya memang sayang dia
nak jumper die giler forever
yang forever punye forever
di dunia dan akhirat
terutamanya janji nak share heaven sama2
semoga kami saling mengingati dosa sendiri pun infiniti…
nak tanggung dosa dia lagi pulak lepas ni…
semoga kami menginsafi diriYa Allah ampunkanlah kami…

No comments:

Post a Comment

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap