April 25, 2009

dr myBOO♥ ♥

aceli lagu neyh aishah AF7 nyanyi msa konsert ke7..
tatau nape piduih nk sgt ak dgq lagu neyh...
&& skunk ak bwu taw sbbnya..
thanx a lot piduihku sygs...
sygs abg sgt2...

Flora Cinta
Benarkah ini ujian lagi
Beombak cuma rasa gundah
Dari sanubari
Tidak percaya pada sengketa
Bisa merubah perjalanan
Yang baru bermula
Biarkan... mendung berarak lesu
Rintik menjadi rindu padamu
( korus )
Setelah hujan pun berhenti
Flora cintaku pun bersemi
Menjadi pepohon tegak merimbun
Bayang kasihmu oh !...
Sempadan cinta pun terbuka
Flora cintaku pun berbunga
Menjadi haruman wangian cinta
Selama-lama...
Andai ada jodoh kita
Tak akan ke mana-mana
Pastikan sempurna harapan bersama
Sempadan kasih bertemu sudah
Takkan merubah perjalanan yang baru bermula
Biarkan mendung berarak lesu
Rintik menjadi rindu padamu ( 2X )
&& ak plak dedikasikan lagu yg akim AF7
kira mlm tuh mmg jiwang abesh r..
hahaha..
besa la lama xjmpa mcm ni la jd..
situasi
Diskriminasi menjatuhkan aku
Reputasi kini menjadi bisu
Dan aku, ku layu
Disitu
Mengharapkan sesuatu yang baru
Itulah impian aku
C/O
Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
Tuk menggapai bintang
Terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
Engkaulah, destinasiku
Dalam ingatanku... oh oh oh...
Kerana diri ini tak daya lagi
Menempuh hidup yang ku temui
Dan aku, ku tunggu... oh oh oh
Disitu
Mengharapkan sesuatu yang baru
Itulah impian aku

No comments:

Post a Comment

cakap cakap cakap
selagi boleh cakap